Warning!

Kopírovat obsah tohoto blogu bez souhlasu autora a bez uvedení zdroje je zakázáno!
(opravdu není uměním zkopírovat na svůj blog cizí práci a ještě to vydávat za vlastní dílo, tak se nad sebou zamyslete :-P)

pondělí 13. června 2011

Anime… přidala bych to na seznam návykových látek

To si jednoho pěkného večera člověk jen tak sedne k anime, aby si teda zjistil, o čem že to je, když je toho plný internet… A ona se z toho vyklube celkem solidní závislost. Byť musím přiznat, že první oťukávání s anime na závislost opravdu nevypadalo…

Můj první kontakt s tímto specifickým uměleckým počinem se odehrál s kouskem Afro Samurai, a následně Death Note. Animace u obojího mi přišla poněkud zvláštní, a abych pravdu řekla, odvázaná jsem z toho v té době nebyla (než se do mě pustíte, nezapomínejte, že jsem tehdy byla zvyklá na animované seriály typu Tom a Jerry, takže to byl skutečně menší kulturní šok), nicméně obojí jsem dokoukala až do konce.

Na nějaký čas jsem pak nechala anime ležet u ledu, dokud moje dušička jaksi záhadně a náhle lačnící po nějakém pohádkovém příběhu nezabrouzdala až do vod anime Shugo Chara… Od té doby se táhne moje slabost pro anime (kdo si tipuje, že jsem se zakoukala do Ikuta, tak mě odhadl velmi dobře…).

Od té doby jsem toho viděla už celkem hodně, bohužel, s neúprosně postupujícím věkem mé maličkosti se zhoršuje i má paměť, tudíž jsem se rozhodla pro tento blog, abych měla přehled o tom, co jsem vlastně viděla a jak moc se mi to líbilo.

Příznivce odkazů na online sledování nebo byť jen obrázků, potažmo wallpaperů oblíbených postav, musím zklamat hned na začátku: tohle tu opravdu nenajdete… Aneb autorská práva dosahují v současnosti takové absurdnosti (viz tvrdé postihy při focení Eiffelovky v noci), že to si skutečně nehodlám risknout… Ano, přiznávám, jsem srababa, tak mi to odpusťte. Myslím, že stránek s tímto obsahem je více než dost, takže dozajista najdete to, co hledáte, někde jinde.

Ani tu nehodlám nějak více popisovat děj. Ruku na srdce, člověk sice chce vědět, jak to skončí, nicméně když to vím dopředu, tak pak nemá cenu se už na to koukat, ne? Takže mou snahou spíš bude popsat celkovou atmosféru a charaktery postav, než dělat resumé děje.

Recenze budu psát tak nějak postupně podle toho, co zrovna dokoukám, resp. u čeho si koukání zopakuju, aby se mi oživily vzpomínky… Takže vydržte, pracuje se na tom :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat